مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-16اجتماعي

جاذبه های گردشگری در شهر استانبول  ترکیه را از دست ندهید


شهر استانبول یکی از شهرهای زیبای دنیاست که در میان ده قطب گردشگری برتر قرار گرفته و توانسته عنوان پایتخت فرهنگی قاره اروپا را بدست آورد .

این شهر هزاران سال قدمت داشته و از این رو دارای آثار باستانی باشکوهی است و همچنین طبیعت زیبای این شهر از دلایل اصلی استقبال و توجه میلیون ها گردشگر در سال است .

بر اساس مطلب سایت سفر باتو ، جاذبه های گردشگری این شهر آثار باستانی و مکان های تاریخی بسیار باشکوه است که در کنار آن نباید از وجود دهها مجموعه تفریحی و همچنین مراکز خرید مدرن و متنوع غافل شد .

باید افزود شهر استانبول دارای چهره ای دو گانه از سنت و مدرنیته بوده که نشات گرفته از قرار گیری در میان دو قاره آسیا و اروپاست .

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با برخی از جاذبه های دیدنی این شهر شگفت انگیز آشنا کنیم : کاخ توپکاپی کاخ یا قصر توپکاپی از جمله بناهای تاریخی باشکوه در شهر استانبول و تور استانبول است که می باید در اولویت برنامه های گردشگران قرار گیرد .

معماری منحصر بفرد این قصر باشکوه در ابتدا هوش از سرتان خواهد برد و حین گشت و گذار در آن با تماشای جزییات خیره کننده در ساخت و همچنین بازدید از موزه این کاخ شگفت زده خواهید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاذبه های گردشگری در شهر استانبول  ترکیه را از دست ندهید

جاذبه های گردشگری در شهر استانبول  ترکیه را از دست ندهید